اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خانه » پزشکی و سلامت » خودمراقبتی در تابستان

خودمراقبتی در تابستان

خودمراقبتی در تابستان

تمرین و مراقبت از خود چیزی است که باید 365 روز سال آن را انجام دهید. در حال حاضر تابستان در حال نزدیک شدن است، با این حال، استفاده از خود مراقبتی در حالت معمول شما کمی ساده تر شده است.

سلامت جسمی و روانی خود را در این فصل افزایش دهید با در نظر گرفتن این اقدامات مراقبت ساده و تسکین دهنده از خود مراقبت کنید.

تمرین را امتحان کنید

اگر شما در حال حاضر بسیار فعال نیستید و یا احساس می کنید که احساس خستگی میکنید به یک فعالیتی که دوست داری انجام دهید مثل ورزش، مانند باغبانی. مجموعه ای از تجربیات تازه و برخی جنبه های جسمی مطمئنا شما را مجددا انرژی می دهد.

خانه تمیز

5- 10 دقیقه در روز برای تمیز کردن بخشی از خانه خود که بیشتر وقت خود را صرف می کنید، در فضای خود احساس راحتی بیشتری کنید. این به این دلیل است که آشفتگی ها در خانه شما می تواند به اختلال ذهنی تبدیل شود، وزن شما را کاهش می دهد و اضطراب و افسردگی را به طور بالقوه افزایش می دهد. سازماندهی و تمیز کردن، با این حال، به شما کمک می کند کمتر احساس غرور کنید، همانطور که از زیر بیرون آمده اید.از

شهر بیرون بیایید … یا برنامه ریزی کنید

تعطیلات، صرفنظر از اینکه آخر هفته ساحل یا سفر به خارج از کشور است، تنظیم مجدد و سوخت گیری است. که باعث میشود استرس را کاهش دهد و همچنین ممکن است سطوح کورتیزول را کاهش دهد، که خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد. در همین حال، تجارب شما در سفر، به ویژه اگر شما کشف مکان های جدید و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف، به دانش، ترجمه و دانش مغز، بخش مهمی از حفظ سلامت کلی شما است.

نشاط بیشتر

بعد از صبح بیدار شوید، پرده ها را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید. به نظر می رسد بسیار ساده است، اما مطالعات متعدد نشان داده است که نور خورشید یک شادی و تقویت کننده انرژی است.

کتاب خواندن

مطالعه هر کتاب به شما اجازه می دهد تا از حالت معمول خود فرار کنید و در یک دنیای کاملا متفاوت جذب شوید. اما تابستان است، پس اجازه دهید که با بیوگرافی و یا ادبیات سنگین کنار بیایید و از بهترین ساعات مطالعه لذت ببرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز