اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خانه » پزشکی و سلامت » همه چیز درباره کرم های پوستی

همه چیز درباره کرم های پوستی

همه چیز درباره کرم های پوستی

کرم ها پوستی متعدد نیستند اما پزشکان بعد از آزمایش خون، از جمله برای مونو، میتوانند تشخیص دهند که چه نوعی از آن است.

اول از همه، دقیقا کرم های پوستی چیست؟

کرم های کرمی انگل های کروی مسطح هستند که در روده های مردم و حیوانات قرار دارند. چند گونه وجود دارد.

سر کرم به دیواره روده شخص متصل است و مواد مغذی را جذب می کند. از آنجا، کرمهای سبز یک دسته از بخش های کوچکی که نامیده می شوند و حاوی تخم مرغ هستند رشد می کنند و اغلب از مدفوع میزبان خارج می شوند.

چگونه کرمهای نوار نقاله در وهله اول به دستگاه گوارش شما وارد می شوند؟

شایعترین روش برای برداشتن یک کرم کرمی از طریق خوردن گوشت نوشابه است.

برخی از تخم مرغ های قرمز برای چند روز یا چند ماه در مدفوع از انسان یا حیوانات آلوده زنده می مانند. اگر گاو یا خوک ها دفع عفونت را مصرف می کنند (به طور معمول به این دلیل که به نوعی به خوراک خود می رسد)، تخم ها می توانند از بین بروند و لارو به کیست تبدیل می شود که باعث می شود عضلات به حیوانات برسند.

هنگامی که حیوان برای مصرف قاچاق می شود، کیست های کرم کرم در فروشگاه های مواد غذایی در نواحی گوشت قرار می گیرند. اگر گوشت به درستی پخته شود، لارو ها می میرند و گوشت برای خوردن امن است. اما اگر شما آن را خام یا نوشیدنی مصرف کنید، لارو می تواند در دستگاه گوارش خود وارد شود، جایی که آن را به یک بالغ تبدیل می شود و می تواند تا 25 (!) متری طول بکشد، بسته به نوع.

در حالی که کرمهای کرمی در سراسر جهان رایج هستند، آنها بیشتر در آمریکای لاتین، مناطق جنوب صحرای آفریقا و بخش هایی از اروپا و آسیا ظاهر می شوند. به همین دلیل است که آمریکایی ها اغلب از کرم های سبز به عنوان خطر برای مسافران بین المللی فکر می کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز