حوادث چون روزها سپری می شوند.
خانه » پزشکی و سلامت » محصولات زیبایی و اهمیت آنها

محصولات زیبایی و اهمیت آنها

محصولات زیبایی و اهمیت آنها

مطلبی درباره هنگامی که شما بر روی لوسیون و آرایش خود، اسپری استفاده کنید.

این اسپری ها باعث انتشار گازهای گلخانه ای (همراه با کارخانه ها و دیگر منابع صنعتی)، اکثریت عظیم گازهای سمی را که در جوامع بزرگ شهر پخش شده بود، ساخته شد.

در حال حاضر، محققان می گویند، بخش قابل توجهی از انتشار گازهای گلخانه ای ثبت شده در حوادث ترافیک هوایی، از خودروهای خود خارج نمی شوند. آنها از افراد داخل آنها می آیند و از محصولات مراقبت شخصی که در پوست و موشان استفاده می کنند.

 

محققان می گویند این مواد از طریق سیستم های تهویه اتومبیل های ما، خانه ها و محل های کار، منتشر میشود. آنها مخلوطی از مواد شیمیایی را می دهند که انسان ها عامل آن هستند.

آنها می گویند گام بعدی این است که بیشتر بدانیم چگونه این انتشارات بر کیفیت هوا تاثیر می گذارند و کدام مواد تشکیل دهنده، به ویژه مصرف کنندگان، باید مورد توجه قرار گیرد.

اگر شما به سلامتی خود و جو زمین اهمین میدهید استفاده از این اسپری ها را کاهش دهید، این مطالعه ممکن است انگیزه ای برای انجام این کار داشته باشد.

محققان هنوز نمی توانند بگویند چه محصولاتی که مردم باید از آنها اجتناب کنند، اگر بخواهند به آلودگی هوا کمک کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز