ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خانه » اخبار روز » با استادکار پاکیزگی ساختمانتان را بیمه کنید

با استادکار پاکیزگی ساختمانتان را بیمه کنید

با استادکار پاکیزگی ساختمانتان را بیمه کنید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که وارد ساختمانی اعم از مسکونی یا اداری شده باشید و نظم و نظافت آن ساختمان به قدری به هم ریخته باشد که هر لحظه آرزو کنید که زودتر از آن ساختمان خارج شوید؟ نظافت و پاکیزگی یک اصل اساسی در زندگی روزمره ما شده و هیچ کس دوست ندارد در محیطی رفت و آمد داشته باشد که آلوده بودن آن سلامت فردی اش را تهدید کند.

به همین دلیل امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که تمام کارهای نظافتی و تاسیساتی ساختمان را با خیال راحت به آن بسپارید تا محیط اطرافتان همیشه تمیز، پاکیزه و مرتب باشد.

نظافت شرکت ، اداره و منزل را به استادکار بسپار

همانطور که گفتیم، نظافت یک اصل اساسی در ساختمان است و هر کسی که وارد یک محیط جدید می شود، اولین چیزی که چشمش را می گیرد، نظافت خواهد بود. با کمک اپلیکیشن استادکار می توانید خدمات نظافتی شرکت و محیط کار و یا نظافت منزل خود را به متخصصان حرفه ای نظافت بسپارید و خیالتان بابت تمیز و مرتب شدن محیط اطرافتان آسوده باشد.

استادکار برای نظافت شرکت و یا نظافت منزل از متخصص های خبره در این زمینه کمک می گیرد که هر کدام از آنها بیش از صدها کار نظافتی انجام داده اند و تجربه و توانایی لازم برای تمیز کردن محیط را دارا هستند. همچنین پشتیبانی استادکار در تمام مراحل انجام کار در کنار شماست تا اگر مشکلی بروز کرد، به سرعت به آن رسیدگی کند و مشکل را برطرف کند.

لوله بازکنی و تخلیه چاه را به استادکار بسپار

تصور کنید چاه ساختمان پر شده، لوله ترکیده و یا گرفته باشد. چاره کار چیست؟ مخصوصا وقتی که بود بد فاضلاب در ساختمان بپیچد و سلامت افراد ساکن در آن را تهدید کند. اگر شما هم به دنبال یک راه مطمئن برای پیدا کردن متخصصان قابل‌اعتماد هستید، یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن متخصص و لوله‌کش مناسب، استفاده از اپلیکیشن استادکار است. استادکار اپلیکیشن سفارش خدمات است که می‌توانید با یک سفارش ساده در تمام زمینه‌های خدماتی منزل، ساختمان، تعمیرات و تأسیسات، به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید.

شما به‌راحتی می‌توانید به استادکاران اعتماد کنید زیرا استادکار سعی کرده از بین هزاران متخصص مشغول درزمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، بهترین‌های آن‌ها را انتخاب کند و به شما معرفی کند. این افراد هم از لحاظ سو سابقه بررسی می‌شوند و هم از نظر اخلاقی، رفتاری و توانایی تخصصی، بررسی می‌شوند تا خدمات باکیفیت، ایمن و قابل‌اعتماد به شما ارائه کنند.

 

برای خدمات نظافتی در زمان کرونا چطور به استادکار اعتماد کنیم؟

استادکار مرجع آنلاین خدمات است بنابراین خدمات گوناگون منزل، ساختمان، خودرو، تعمیرات، نگهداری تأسیسات و… از جمله کارهایی است که می‌توان از طریق استادکار سفارش داد. توجه داشته باشید که قیمت‌های این خدمات به‌صورت شفاف به شما اعلام می‌شود. به‌این‌ترتیب شما به‌راحتی می‌توانید کارهای ساختمان را با برنامه‌ریزی مناسب و قیمت شفاف انجام دهید.

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

شهروندان تهرانی و کرجی می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش، دریافت کنند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز