پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خانه » اخبار روز » همه چیز درباره لوازم ورزشی

همه چیز درباره لوازم ورزشی

همه چیز درباره لوازم ورزشی

امروزه به دلیل مشغله های کاری و دوری سالن های ورزشی به مناطق مسکونی بهترین ترفند استفاده از لوازم ورزشی است. لوازم ورزشی که قابلیت استفاده در منزل را دارا بوده و هزینه تهیه و نگهداری زیادی هم نداشته باشند. در بعضی از موارد افراد به دلیل صرفا مد بودن یک وسیله ( مانند تریدمیل یا ماساژورها ) اقدام به تهیه آنها نموده و بعدا از آن استفاده نمیکنند و بدون استفاده خواهند ماند.

پس اولین قدم برای تهیه لوازم ورزشی علاقه و نیاز شماست. برای فهمیدن علاقه خود ابتدا به تاریخچه زندگی ورزشی خود نگاهی کنید و شاید بهتر باشد آن را روی کاغذ بیاورید. زندگی ورزشی یعنی ورزش هایی که شما از ابتدای زندگی خود به آنها پرداخته اید . همچنین بعد از ذکر هم رشته ورزشی این را هم اضافه کنید که آن نوع ورزش از روی اجبار بوده یا انتخاب خود شما بوده . سپس از این لیست ورزش هایی که در این دوره از زندگی خود به آن علاقه مند هستید برگزینید.

حالا میتوانید لوازم ورزشی که متناسب با علاقه شماست را انتخاب کنید اما عجله نکنید صبر کنید پس از مرحله بعد لوازمی را تهیه کنید که همپوشانی با نیاز شما هم داشته باشد. نیاز خودتان به لوازم را چطور مشخص کنید؟ خوب این مرحله نیز را بهتر است یادداشت کنید اما از لیست قبلی خود کمک بگیرید. اگر ورزش های مورد علاقه شما هوازی هستند پس حتما به وسیله هایی که حجم تنفسی شما را بالاتر ببرد ( مانند تردمیل) نیاز خواهید داشت.

نکته ای که باید در اینجا در نظر بگیرید این است که اگر ورزش خود را دنبال میکنید و هر هفته به باشگاه و سالن ورزشی میروید به دنبال لوازمی بگردید که در آن مکان در اختیار ندارید یا وقت استفاده کافی از آن را ندارید . همچنین اگر در بخشی از ورزش خود ضعف دارید این وسیله توانایی تقویت را داشته باشد. این مسئله را حتما با مربی خود در میان بگذارید تا بتوانید یک وسیله مکمل و مفید برای خود تهیه کنید.

طبق تحقیقاتی که اخیرا در مجله ای ورزشی منتشر شده مشخص شده که وسیله های ورزشی که قابل استفاده برای بقیه اعضای خانواده افراد بوده خود باعث مشوقی برای ورزش بیشتر و بیشتر شده است. بغیر از این چه بهتر که بقیه اعضای خانواده شما نیز ترغیب به ورزش شوند. همچنین در موقع خرید لوازم حتما به استاندارد بودن آن و سهولت تهیه لوازم جانبی در صورت خرابی توجه کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

اشتراک گذاری مطلب
برچسب ها :
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز