هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خانه » اخبار روز » بهترین آهنگ های پاپ ایرانی

بهترین آهنگ های پاپ ایرانی

بهترین آهنگ های پاپ ایرانی

آهنگ پاپ با توجه به گیرایی و زیبایی که در خود دارد تبدیل به پرطرفدارترین سبک شده است. در این بخش یکی از بهترین گلچین های موجود که پوشش دهنده همه سلایق است قرار دادیم.

در این گلچین موزیک هایی که در دوره خود پرطرفدار بودند و زیاد شنیده شدند و برای شما هم خاطره انگیز هستند درج شده. تفاوت این گلچین با بقیه مواردی که شاید قبلا هم دانلود کرده باشید خواننده های آن و موزیک های و دسته بندی منحصر به فرد آن می باشد که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد.

در مورد خواننده ها تقریبا همه خواننده ها از قدیم تا جدید حضور پررنگی دارند و اهنگ های تاپ آنها آماده دانلود می باشد.

در مورد موزیک ها نیز به ترتیب خوبی قرار داده شده تا از شنیدن آهنگهای خواننده مورد علاقه خود لذت ببرید.

و اما در مورد دسته بندی که شامل دسته شاد غمگین و تاپ می باشد. حتما پس از دانلود این گلچین متوجه خواهید شد که دسته بندی خاصی در این مجموعه ایجاد شده است. در این بخش بعضی البوم ها با توجه به اهمیت و اینکه پرطرفدار بودند درج شده است.

کیفیت اهنگها اکثرا 320 است و تعداد خیلی معدودی هم که کیفیت کمی دارند به دلیل نبودن کیفیت بالاتر آن آهنگ بوده است.

این گلچین را میتوانید در ماشین و مهمانی های خوانوادگی یا حتی وقتی در حال وبگردی هستید گوش دهید. میتوانید با توجه به دسته بندی هایی که بالا ذکیر کردیم یا خواننده ها گلچینی برای خود تهیه کنید . زمانیکه این مجموعه را دانلود کنید حتما آن را برای دوستان و اطرافیان خود میفرستید و پس از آن است که پیامهای تشکر آنها برای شما ارسال خواهد شد.

فقط مراقب گوش های خود باشید چون این مجموعه فوق العادس

 

جدیدترین و بهترین آهنگها را همین الان از سایت نبض ترانه دانلود کنید

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز