نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خانه » عکس » عکس هنرمندان زن » تصاویری از تغییر چهره بازیگران ایرانی در گذشت زمان

تصاویری از تغییر چهره بازیگران ایرانی در گذشت زمان

گذشت زمان چهره همه انسان ها را تغییر می دهد. ما در این مطلب از سایت جوان فا تصاویری از تغییر چهره های بازیگران ایرانی را در گذشت زمان برای شما دوستان قرار داده ایم.

پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیباسازی باعث شده است تا آثار پیری و چین و چروک در بسیاری افراد دیرتر ظاهر گردد، از جمله قشری که تلاش زیادی می کنند تا زمان پیری خود را به تاخیر بیندازند قشر بازیگران می باشد. در ادامه ویکی جوان چهره برخی بازیگران را در دو مرحله از زندگی آنها را به نمایش گذاشته است.

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار هم در جمع کسانی قرار می‌گیرد که از دست زمان قسر در رفته هرچند عبور روزها چهره او را بیش از پیش جا افتاده کرده است و صورت مردانه‌تری را برایش ساخته که این موضوع به خودی خود یک فاکتور مثبت محسوب می‌شود.

البته نباید این نکته را هم از قلم انداخت که محمدرضا گلزار سال‌هاست که به طور دائم ورزش می‌کند و طبیعی است که استایل خود را حفظ کرده باشد

 

شهاب حسینی

شهاب حسینی از یک پسر جوان همیشه مرتب و صد البته خوش‌تیپ به مرد جوان جا‌افتاده با ظاهری کمی آشفته تبدیل شده است.

نکته اینجاست که او هنوز هم مثل سال‌هایی که جوان‌تر بود ، خوش‌تیپ و خوش‌قیافه است اما انگار تفاوت تنها در نوعی بی‌تفاوتی است که سبب شده شهاب حسینی کمتر از قبل به چهره خود توجه کند. با همه این احوال این آشفتگی باعث نشده که شهاب حسینی دیگر خوش‌تیپ و خوش‌چهره نباشد.

 

بهرام رادان

او همیشه برای مخاطبان سینما بازیگر محبوبی بوده است و در عین حال شاید جزو معدود بازیگرانی باشد که هر چه زمان جلوتر رفته، خوش قیافه‌تر شده است.

بهرام رادان بالطبع تغییرات ظاهری بسیاری را تجربه کرده است که البته روی دور مثبت بوده. صورت او این روزها شمایل کاملا جا افتاده‌ای به خود گرفته و در واقع به سن و سالش می‌آید.

مهتاب کرامتی

شاید دیگر نتواند نقش یک دختر جوان را بازی کند اما بدون شک تفاوت مشخص او با چهره‌ای که در گذشته داشته یک روند صعودی را طی کرده است که خب، با جا افتادن بیشتر همراه شده.

همه اینها نشان می‌دهد که روی چهره مهتاب کرامتی هم نمی‌توان ردی از گذر زمان پیدا کرد. اگر هم اثری وجود دارد، بدون شک یک تاثیرگذاری بهتر است.

 

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز