به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خانه » سرگرمی » بیوگرافی » مصاحبه ایی کوتاه و خواندنی با افسانه بایگان

مصاحبه ایی کوتاه و خواندنی با افسانه بایگان

%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-450x300

یکی از هنرپیشه های با تجربه سینما و تلوزیون افسانه بایگان نام دارد. این بازیگر زن ایرانی که در سریال و فیلم های زیادی بازی کرده است به تازگی با او مصاحبه ایی خواندنی انجام شده است که ما در این مطلب از سایت جوان فا برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

هنوز با دلشوره‌ در آغاز هر بازی مواجه می‌شوم

بایگان خاطرنشان ساخته است: شاید باور نکنید؛ اما من با وجود اینکه در فیلم‌های بسیاری بازی کرده‌ام، هنوز با دلشوره‌ در آغاز هر بازی مواجه می‌شوم. مثلا در  «کافه ستاره» نیز همین دلشوره را داشتم؛ اما تمام تلاشم این بود که شخصیت را بفهمم و بعد درست بازی کنم. چه بخواهم و چه نخواهم، با نقش‌هایم زندگی می‌کنم.

دلم میخواهد آن فیلم دوباره ساخته شود…

این بازیگر گفته است: تلاش می‌کنم خودم را در یک چارچوب خاص محدود نکنم. حتی بارها اتفاق افتاده  از بازی‌هایم راضی نبوده‌ام. به‌گونه‌ای‌که پس از تماشای فیلم یا سریالی که در آن بازی داشته‌ام، دلم می‌خواهد  آن فیلم و مجموعه دوباره ساخته شود تا توانایی‌هایم را بهتر به نمایش بگذارم.

گاه تصمیم می گیرم به کلاس بازیگری بروم

بایگان ادامه داده است: من هنوز به انتظاری که از خودم در عرصه بازیگری دارم، نرسیده‌ام. گاه تصمیم می‌گیرم به کلاس بازیگری بروم و همه‌چیز را دوباره مرور کنم. این نکته را شاید بتوان به‌نوعی به «دانستن بیشتر» تفسیر کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز