دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خانه » دسته‌بندی نشده » اهدا تندیس بازیگر برگزیده در برنامه سال تحویل

اهدا تندیس بازیگر برگزیده در برنامه سال تحویل

به تازگی سحر قریشی یکی از بازیگران زن ایرانی تصویری جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که در این تصویر به دنبال جمع کردن رای برای بهنوش بختیاری است. ما در ادامه این مطلب از سایت جوان فا این عکس را برای شما عزیزان قرار می دهیم.

«سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون

«سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال ۱۳۹۴ هرشب حوالی ۲۰ و چهل و پنج دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می رود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی، هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری»، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی»، «گزارشگران برنامه‌ای»، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی»، «بازیگران مرد»، «بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیدها به مردم معرفی بشوند تا مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند.

اهدا تندیس بازیگر برگزیده در برنامه سال تحویل

در نهایت در برنامه سال تحویل ۹۵ با جمع‌بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش، ستاره معرفی و تندیسش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.

رای سحر قریشی به بهنوش بختیاری

به گزارش ویکی جوان، سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از اینکه شب گذشته نامزدهای بهترین بازیگر زن در برنامه سه ستاره احسان علیخانی مشخص شدند در پستی در صفحه اینستاگرام خود از مردم برای بهنوش بختیاری درخواست رای کرد که در ادامه آن را خواهید دید.

اینستاگرام-قریشی

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز