به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد.
خانه » تکنولوژی » تازه های دیجیتال » ماجرای اضافه شدن تبلیغات به مسنجر فیس بوک

ماجرای اضافه شدن تبلیغات به مسنجر فیس بوک

فیسبوک-1-450x300

به تازگی خبرهای از اضافه شده تبلیغات به مسنجر فیس بوک شنیده می شود. ما در این قسمت از سایت شما را با جزییات این خبر آشنا می کنیم.با ما در ادامه مطلب همراه باشید

 

 

مسنجر فیسبوک که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا محسوب می شود که تا به امروز هیچ گونه آگهی تبلیغاتی در خود نداشت اما به ادعای وب سایت «تک کرانچ» اخیرا اسنادی از این شبکه اجتماعی لو رفته که نشان می دهد مدیران ارشد کمپانی فیسبوک تصمیم دارند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، به این پیام رسان آگهی تبلیغاتی اضافه نمایند.

وب سایت TechCrunch به دلیل فاش نشدن منبع خبری خود از انتشار عکس این سند ممانعت نموده اما ادعا می کند به زودی مسنجر به کمپانی های مختلف اجازه ارسال پیام های تبلیغاتی به اکانت کاربران را خواهد داد و حتی دو طرف مکالمه، یعنی کاربر و برند تبلیغ کننده خواهند تواسنت با یکدیگر چت نمایند.

این تصمیم بعلاوه ی لینک های کوتاه و جدید URL فیس بوک یعنی “fb.com/msg/,” که با یک کلیک به صورت خودکار لیست و تاریخچه ی چت با کمپانی را باز می نماید، باعث خواهند شد تا مسنجرِ شبکه ی اجتماعی یاد شده در آینده ای نزدیک به یک پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند و بزرگ تبدیل گردد.

البته با وجود تمامی شایعات مذکور، خود شبکه اجتماعی یاد شده هیچ مطلبی در این رابطه اظهار نکرده و فقط بیان داشته که: «هدف ما این است که کیفیت مسنجر را بالا ببریم تا ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان بتوانند با آسودگی خیال و بدون وجود پیغام های ناخواسته و آزار دهنده، با دوستان و نزدیکان خود در ارتباط باشند.»

اینگونه به نظر می رسد که تبلیغات مورد بحث در ابتدا باید توسط کاربران فعال شود نه شرکت ها؛ برای دریافت پیام بازرگانی این کاربر است که باید ابتدا صفحه ی کمپانی مورد علاقه خود را دنبال کند تا سپس برند مربوطه بتواند آگهی محصولات خود را برای او ارسال نماید. جا دارد اشاره نمائیم که تبلیغات مسنجر به این صورت نیست که یک شرکت بتواند مجموعه ای از تبلیغاتش را برای همه کاربران فیس بوک بفرستد و از این رو کاربران خیالشان راحت خواهد بود که آگهی های غیرمرتبط برای آنها ارسال نخواهد گشت.

طبق این ادعا گفته می شود فیسبوک احتمالا امکان غیرفعال نمودن سیستم تبلیغاتی خود را نیز برای کاربرانش مهیا خواهد نمود تا هر کسی مایل نیست، پیغام بازرگانی دریافت ننماید.

با استناد به شایعات، این ویژگی از ماه آوریل به اپلیکیشن یاد شده اضافه می گردد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز