افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خانه » عکس » سلفی بازیگران » تک عکس سلفی گلوریا هاردی بهمن 94

تک عکس سلفی گلوریا هاردی بهمن 94

 gloria-1-03

به تازگی بازیگر زن ایرانی به نام  گلوریا هاردی عکس سلفی جدیدی از خودش در صفحه ی شخصی اش منتشر کرده است که ما در این قسمت از سایت جوان فا عکس این بازیگر زن ایرانی را به همراه قسمتی از بیوگرافی او برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

saedsoheili-1-09

عکس های جدید گلوریا هاردی

((بیوگرافی گلوریا هاردی))

گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد .او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. همه اقوام گلوریا هاردی در فرانسه زندگی می کنند. طبق اخبار منتشر شده وی همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما که فرزند سعید سهیلی از کارگردانان سینما است می باشد که دو سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده اند. گلوریا هارد در اولین تجربه بازیگری خود در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا نقش آفرینی کرده است و احتمال می رود جز بازیگران پرکار چند سال آینده ایران با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ضبط میشود استفاده کرد !

ازدواج گلوریا هاردی با ساعد سهیلی بازیگر کیمیا

گلوریا هاردی بازیگر سینما و تلویزیون دو سال است که با گلوریا هاردی بازیگر خارجی سریال کیمیا ازدواج کرده که در ادامه تصاویری از این زوج هنرمند را میبینید.

گلوریا هاردی بازیگر خارجی ( فرانسوی ) سریال کیمیا در نقش رها – آزاده است.گلوریا هاردی ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند.

ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.
زندگی‌نامه

ساعد سهیلی فرزند کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سعید سهیلی است. وی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیگ از دانشگاه آزاد را دارد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز