امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خانه » بازی » دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs

دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs

دانلود مد تبدیل بازی جی تی ای GTA IV به واچ داگز Watch Dogs

در این مطلب با مد تبدیل بازی GTA IV به بازی Watch Dogs در خدمت شما هستیم. بازی های Watch Dogs و GTA همیشه از بزرگترین بازی های Open-World هستند. حالا اگر می شد این دو بازی بزرگ را که هر کدام یک فرانچایز بزرگند با هم ترکیب کرد چی می شد. به تازگی MOD در اینترنت منتشر شده است که شخصیت بازی جی تی آی 4 را مبدل به Aiden Pearce می کند و علاوه بر این شما می توانید در دنیای GTA مانند واچ داگز با آیدن بچرخید، تمام بخش های الکترونیکی قابل دسترس در خیابان و مکان های مختلف را هک کنید. هنوز بازی GTA V منتشر نشده است، اما تا انتشار واقعی آن ، می توانید با این مد لذت بخش در بازی های GTA IV و GTA Episodes From Liberty City در قالب شخصیت آیدن موبایل خود را در دست بگیرید و چراغ های راهنمایی ، دوربین ها ، دستگاه های الکترونیکی ، دستگاه های ATM و اطلاعات مردم و … را هک کنید و در دنیای جی تی آی لذت واچ داگز را تجربه کنید. این مد حجمی حدود 10 مگابایت را دارد و منوی چرخشی بازی واچ داگز را هم به جی تی آی اضافه می کند. هم اکنون در ادامه مطلب این مد جالب را با حجم 9.14 مگابایت به همراه آموزش نصب با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs

آموزش نصب این مد :

ابتدا مد ادامه مطلب را دانلود کنید و با برنامه OpenIV Package Installer باید آنرا نصب نمایید، پس ابتدا باید به سایت OpenIV بروید و آخرین نسخه نرم افزار را دانلود نمایید و یا از زیر نسخه OpenIV v2.2 را دانلود کنید و بعد از دانلود ، برنامه را نصب کنید، برنامه در ابتدای نصب احتمالا نیاز به دانلود 9 الی 11 مگابایت باشد، که خودش موقع نصب درخواست، می کند، پس برای نصب به اینترنت وصل بمانید. بعد نصب وارد برنامه OpenIV شوید و بازی که می خواهید مد روی آن نصب شود انتخاب کنید، بعد برنامه Connectin میشود، تا اگر آپدیت لازم داشته باشد، آپدیت شود و بعد مسیر نصب بازی GTA IV و یا بازی GTA IV Episode From Liberty city را به آن بدهید و بعد دکمه های next را بزنید، تا به صفحه انتخاب نصب مد می رسید، که باید فایل WatchDogsIV.oiv  را که از استخراج فایل فشرده بدست آمده برایش انتخاب نمایید، تا آن را نصب کند. خودش خودکار نصب می نماید.

دانلود نرم افزار نصب مد OpenIV V2.2  |  دانلود از لینک کمکی

خود مد را در پایین صفحه بعد از تصاویر دانلود کنید.

تصاویری از محیط این مد :

GTA-IV-Watch-Dogs-8 GTA-IV-Watch-Dogs-6 دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs دانلود مد تبدیل بازی GTA IV به Watch Dogs

حجم مد بازی  : 9.19 مگابایت
بازی های که مد را ساپورت می کنند : GTA IV و GTA IV EFLC
پسورد فایل های فشرده و منبع این پست ارزشمند:www.game2dl.com
برای دانلود کلیک کنید     |     دانلود از لینک کمکی
نکته مهم :
جهت عملکرد بهتر مد طیق توضیحی که در فایل to edit timecyc.txt داده شده است ، شما فایل timecycl.dat را در مسیر \pc\data\ در محل نصب بازی با برنامه نوت پد باز کنید و طبق دستوری که در فایل متنی داده مقدارش را ویرایش کنید، بعد آن را Save کنید.

اشتراک گذاری مطلب

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. این مود برای gta iv liberty city کار میکنه

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز