دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خانه » دسته‌بندی نشده » تعطیلات را بهتر بگذرانید

تعطیلات را بهتر بگذرانید

تعطیلات را بهتر بگذرانید

بیایید با آن روبرو شویم، آخر هفته ها و تعطیلاتی که بعضی مواقع نمیدانیم چکار کنیم . بیش از سه چهارم مردم می گویند که تعطیلات را خوب گذراندند، بر اساس نظرسنجی اخیر. شروع هفته شما غمگین، مضطرب است که به سختی میتواند یک هفته سالم باشد.

راه حل؟

اگر آخر هفته خوبی داشته باشید به طور هدفمند برای پنج روز آینده آماده میشوید.

برنامه غذایی داشته باشید

سعی کنید غذای مقوی و خوبی را برای آخر هفته ها تدارک ببینید

به ذهن و روح خود استراحت دهید

برای سالم بودن، ما باید از بدن و ذهن مراقبت کنیم. استرس تاثیر عمده ای بر سلامت و توانایی ما برای تمرکز دارد، بنابراین شروع یک عادت تنش زدگی روز جمعه می تواند هفته را قوی و متمرکز کند.

چهار روش توضیه شده : یک جلسه مدیتیشن هدایت شده با کمک یک برنامه؛ حمام درمانی : تمرین ملایم مانند یوگا؛ یا زمان گذراندن و بازی با حیوان خانگی خود را.

یک خواب خوب و دلچسب

تحقیقات نشان داد که از خوابیدن دو ساعت و یا بیشتر از خواب معمولی ، می تواند باعث کاهش تست حافظه و زمان واکنش شما شود. اطمینان حاصل کنید که 7 تا 9 ساعت استراحت در شب جمعه برقرار کنید، شما را در یک حالت خوش بینانه تر قرار می دهد و هفته خود را از انرژی فعال می کند.

بروید بیرون

طبق گفته محققان دانشگاه میشیگان، راه رفتن در طبیعت (مانند پارک، باغچه یا فضای سبز دیگر) می تواند حافظه و توجه را 20٪ افزایش دهد در مقایسه با خیابان های شهر یا خیابان های معمولی.

حتی دیدن تصاویر طبیعت به مدت 10 دقیقه نگاهی به تأثیر مثبت دارند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز