آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
خانه » تکنولوژی » اینترنت » اینستاگرام با دو امکان جدید آمد

اینستاگرام با دو امکان جدید آمد

اینستاگرام با دو امکان جدید آمد

اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که این روزها بسیاری از افراد به ویژه اشخاص مشهور مانند خواننده ها و بازیگران از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویرشان استفاده می کنند.

گزینه های اضافه شده که برای کاربران اندرویدی و iOS قابل دریافت می باشد، کارایی این اپلیکیشن پرطرفدار را بیش از پیش خواهد کرد.
Fade و Color دو گزینه هایی هستند که کاربران پلتفرم های فوق شاهد آن خواهند بود. با استفاده از آپشن Fade شما قادر خواهید بود از شدت رنگ عکس مورد نظرتان بکاهید.
Color نیز این امکان را به شما خواهد داد تا رنگ سایه های ایجاد شده را تغییر داده تا به افکت مورد نظر خود بیشتر دست یابید.رنگ هایی که شما می توانید از بین آن انتخاب کنید شامل رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، ارغوانی، آبی، فیروزه ای و سبز می باشد.
کاربران اندروید در ورژن 6.19.0 و کاربران iOS در ورژن 6.10.0 می توانند از این گزینه های جدید در اپلیکیشن اینستاگرام خود استفاده کنند. این آپدیت امروز در گوگل پلی قرار خواهد گرفت. کاربران iOS نیز می توانند آن را طی چند روز آینده دریافت کنند.
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز