كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خانه » عمومی و متفرقه » خیاطی و بافتنی » آموزش بافت کیف بسیار شیک

آموزش بافت کیف بسیار شیک

کیف بافتنی

در این مطلب برای شما آموزش کامل بافتن یک کیف دوشی بسیار زیبا را آماده کرده ایم. نحوه ی بافت ساده بوده و نیازی به تخصص نیست ، با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز جهت بافت کیف:
کاموا در سه رنگ مختلف
3 کلاف کاموای  100 گرمی
میل شماره  5 ،  نخ یک لا
طرز بافت جلو و پشت کیف :
کار بافت را با دانه شروع کنید. در هر رج 1 دانه به دانه‌های قبلی اضافه کنید تا جمع دانه هایتان به 44 عدد برسد. سپس 14 رج را بدون اضافه کردن دانه، به کار ادامه دهید.پس از آن، از هر طرف 10 دانه را کنار گذاشته، 24 دانه وسطی را کور کنید. سپس 10 دانه هر دو طرف را 15 رج ببافید. در رج بعدی 2 دانه از هر طرف کم کرده با 8 دانه، 36 رج دیگر ببافید. سپس دانه‌ها را کور کنید و به لبه در کیف یک تکه زیپ چسب بدوزید.
2کیف بافتنی
جیب :
کار را با کاموای قرمز رنگ با 24 دانه شروع کنید. 19 رج ساده (از رو)ببافید. 7 رج بعدی را جهت در کیف، 2 دانه به رو، 12 دانه به زیر، 2 دانه به رو ببافید. سپس 1 رج به زیر بافته کار را تمام کرده بافت را برگردانده به تکه قبلی مطابق شکل بدوزید. با کاموای لاجوردی رنگ، 10 دانه سر انداخته 19 رج ساده ببافید. سپس جهت در جیب 7 رج 2 دانه به رو، 8 دانه به زیر، 2 دانه به رو بافته، 1 رج را نیز به زیر بافته کار را تمام کنید، بافت را برگردانیده بدوزید.
سپس با رنگ قرمز کاموا دور بند کیف را با قلاب، پایه کوتاه زده آن را تزیین کنید.
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز