پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خانه » سرگرمی » فال » فال روزانه یکشنبه 12 بهمن 93

فال روزانه یکشنبه 12 بهمن 93

daily-omen

کامل ترین مجموعه فال روزانه

فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین فروردین

حسی در دورن شماست که می گویند تغییراتی در راه است ، این تغییرات شما را هراسان کرده است و در فکر شما پیشرفت می گذرد. شما بزودی پیشرفت زیادی خواهید داشت و این موضوع را بسیاری از اطرافیان شما نمی دانند ، بهتر است که راز های خودتان را در دلتان نگاه دارید و با کسی درمیان نگذارید.

 
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین اردیبهشت

حتی اگر شما اخیرا با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌خواهید قل از اینکه کنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را کاملا به پایان برسانید. مشکل این است که ممکن است فردی در مقابل کاری که الان دارید انجام می‌دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا دیگران را تغییر دهید،‌ کاری بکنید تا خودتان را سرگرم و خشنودکند. اگر درباره کوشش‌های اخیرتان احساس خوبی دارید،‌ به خاطر این است که اخیرا برای کاری که خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.

 
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین خرداد

حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می‌کنند به سختی می‌توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می‌دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله‌های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنید.

 
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین تیر

شما در مراحل آخر آماده سازی به سر می‌برید، اما قبل از اینکه واقعا تشخیص بدهید که چه چیزهایی را آماده کرده اید باید ماه‌ها وقت صرف کنید. احتمالا برای ایجاد کردن برنامه‌های جدید و یا تکمیل کردن کارهایی که قبلا انجام داده‌اید، خیلی دیر شده است. حالا بهترین ریسک برای شما این است که وابستگی‌هایتان به آینده را رها کنید، چرا که کسوف ماه برج دلو در روز  دوشنبه قرار است، تغییراتی که شما آنها را متوجه نمی‌شوید تسریع بخشد.

 
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین مرداد

حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین شهریور

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.

 
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین مهر

گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

 
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین آبان

امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نکنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست که افراد دیگر را فرا‌موش کنیم.
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین آذر

شما ممکن است آرزوهای و ایده های بزرگی برای امروزتان داشته باشید، و معتقد هستید که تاکنون کارهای زیادی را انجام داده اید، اما به نظر می رسد اوضاع آن جوری که شما فکر می کنید پیش نمی رود و آنها بیش از روال هر روز طول می کشند. سعی کنید گیج نشوید، برای آن که احتمالا آنها حتی بیش از پیش آهسته پیش می رود. در عوض، قبول کنید که برنامه های بلند مدت شما بسیار با اهمیت تر از کارهای ساده ای هستند که شما در لیست امروزتان دارید. سعی نکنید که وظایف خود را با عجله انجام دهید، به خود آرامش داده و حساب شده عمل کنید.
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین دی

شما فکر می‌کنید که تحت تسلط نیروی عظیم سرنوشت هستید و او هر طرف که بخواهد شما را می‌کشاند به همین دلیل از زندگی دلسرد شده اید، و دیگر دلتان نمی‌خواهد به زندگی ادامه دهید اما در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برایتان پیش می‌آید تا شما متوجه شوید که این تفکر درست نمی‌باشد.
فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین بهمن
امروز برای شما روز بسیار خوبی است، برای اینکه هیچ محدودیتی برای رسیدن به هدفهای شما وجود ندارد. یک حادثه معمولی اجتماعی می تواند شما را وارد مسیری کند که این مسیر در زمینه کاری برای شما بسیار مفید است. قاطی کردن کار و تفرح با یکدیگر همیشه کار عاقلانه ای نیست، اما امروز شما در مسیری قرار گرفته اید که بیشتر نیاز به مسافرت رفتن دارید.

فال یکشنبه 12 بهمن مخصوص متولدین اسفند

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی  شما آن چیزی نیست که  می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز